četrtek, 26. november 2015

Mysore. In žirafa :-)

Čisto sva se polenila, Peter pri slikah, Titina pri pisanju. Tako morava kar malo pobrskati nazaj po spominu, kam smo se odpeljali iz magicnega Hampija :-) . 
V lonely planetu pise, da ce nisi bil v Mysore-ju, potem nisi bil v južni Indiji. Mesto naj bi bilo kulturno srce tega dela Indije. In v bistvu je res...
Kako bi opisala mesto - je staro a hkrati novo. Indijsko na eni strani z veliko začetnico, na drugi strani moderno, čisto, z ogromnimi zelenimi parki, z naselji kot v predmestju Londona ( malo karikiram a you get the idea).
Ostali smo pet dni, dneve preziveli s pohanjem po mestnih znamenitostih, barviti in dišeči tržnicii, praznovali rojstni dan, se odpeljali na izlet do najvecje živeče skupnosti Tibetancev v indiji poleg tiste v Dharamsali, in si ogledali tudi živalski vrt.



Obožujem vožnjo z indijskimi vlaki. Ni važno ali je sleeper, vagon s klimo ali brez. Glavno da je vlak :-) .


Ogromna tržnica v Mysoreju je definitivno vredna ogleda. Barve, dišave, sadje in zelenjava, vonj po sandalovini, gneča, vpitje prodajalcev, oreščki, daritve,... Vse kar si zaželiš, to na tržnici v Mysoreju dobiš.



Tu smo bili ravno pred Diwalijem, zato je prodaja rožnatih cvetov bila na vrhuncu.



 Skoraj vsako krožišče v mestu ima kip, spomenik Gandhiju,...

 Verjetno največja (in tudi najlepša) znamenistost v Mysore-ju. Kraljeva palača.

 Notranjost je izredno lepa, ohranjena (ne pozabi da si v Indiji in ne v Evropi!). Tu je poročna dvorana, s prelepimi stebri, taka mogočna, daje vtis neskončnosti. 

 Vsako nedeljo in ob večjih praznmikih imaš priložnost videti tako osvetljeno palačo. Res se splača, še bolj nepozabnmo kot sampogled na njo pa je bil vzdih 1000ih Indijcev, sekundo za temko so vklopli lučke :-) .




Po celodnevnem pohajanju na zasluženem pivu.

Torej šli smo tudi v živalski vrt. Seveda nisem pristaš tega, da so živali zaprte v kletkah, na nekem minimalnem bivalnem prostoru. Definitivno ne. Je pa res, roko na srce, da so se na ta način morda ohranile tudi nekatere živalske vrste, ki se drugače ne bi. Tu je zoo res velik. Najprej, ko sem stopila notri, me je kar odbilo. Prvo kar si zagledal so bile razlicne vrste ptic, od papagajev do orlov, zaprtih v blazno majhnh kletkah. Minilo me je. Potem pa sem za ovinkom zagledala tablo, ki je kazala pot k žirafam. Spomnila sem se, ko sem kot otrok šla v živalski vrt v Ljubljani, polna pricakovanj. Saj ves, ko si ze teden dni vnaprej razmišljal, kaj vse boš tam videl :-). Med drugim tudi žirafe. Žal pa je takrat naneslo tako, da so dan pred mojim obiskm dve zirafi pobegnili... Tega se zlo živo spomnim, bila sem neizmerno'razočarana. Zato pa toliko bolj navdusena tu, sredi Indije, ko sem videla žirafe!! :-). Smešna zgodbica, a zame eden izmdnvrhuncev v Mysoreju. No, poleg žiraf smo imeli priložnost videti še vsaj 10 slonov, tako indijskih kot afriških, pa kače, kleopatre, pitone,... Gparda, leoparda, lve, podvodne konje, ne vme koliko krokodilov oz aligatorjev.... Kakorkoli obrnem, ni mi zal da sem obiskala'tudi živalski vrt. Jaz sem se počutila tisti dve uri kot otrok, in iskreno priznam, ob strani sem pustila zgrazanje nad kletkami.





Ni mi bilo treba v Avstralijo, da bi videla kenguruja.





Smo šli celo v muzej vlakov :-) . In se mu pošteno nasmejali.

 Na izletu pri tibetancih :-) . Namdroling monastery.

Zelo lep samostan, skoda je bila edino da je cel dan deževalo...



 Obvezno dober mlečni čaj,...

 ... za kosilo pa momoti!!!! 


 Na železniški postaji.

 Sleeper. Izstop : Madurai.

Lahko noč.

Ni komentarjev:

Objavite komentar